helgen.

hej.

förlåt för min uppdatering..
Har varit med folk och så men aa.

Fredag:
Martina åkte med mig hem efter skolan. Vi chillade och snackade en del.
senare drog vi till adam och adam och snackade och skit.
Kom hem vid 12 och då gick vi och åt massa götta och la oss i sängen.

Lördag:
Vacknade upp vid 9, drog och käkade frukost.
Sen la vi oss i soffan och såg på gamla bigbrother avsnitt.
Så drog vi till tåget vid 15 så hon kunde åka hem.
Jag gick hem och åt och städa lite och sen gick jag tillbaks till stationen för tiiim skulle komma.
Vi gjorde inte så mycket såg på film,pratade och myste.

Söndag:
Vaknade vid 8, låg bara i sängen och götta oss.
Gick och åt frukost och sen upp till soffan och såg på tv resten av dagen.
Han drog vid 16 för han skulle spela match.
Sen gick jag ut med evelina och gick, sen hem och åkte lite moppe, grymt kul.
Va även med Sanna och Natali en stund.
Evelina sov hos mig och vi såg på big brother och sånt.


Måndag:
Vaknade vid 6 gick upp och duscha och gjorde i ordning mig.
Drog till skolan, hände inget roligt!
Hade ett prov i hemkundskapen, gick nog ganska bra.
När jag kom hem gick jag och sov och plugga.

Idag:
Idag i skolan såg vi på film i 3 timmar på förmiddagen.
På eftermiddagen hade vi något om st. Patriks day.
Alla skulle ha något grönt på sig och om man inte hade det skulle man bli nypen.
Själv hade jag inget men blev typ inte det.
Efter skolan drog jag på konfa som var rätt chill.

på torsdag drar jag på konfaläger tills på lördag :)
Rätt soft.

Nu ska jag snart prata med tim :)
Så hade.

P U S S.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0