-

Hallu.
Nu var det ett tag sedan jag bloggade, orkar inte..
Och nu när det är fint väder får man passa på att vara ute.
Idag har jag varit i hamburgsund på pluret och solat och badat,Har bränt mig ganska mycket...
Annars har det inte hänt så mycket idag, Har varit borta hos Farmor och träffat min kusin.
Nu sitter jag barnvakt åt mina kusiner som ligger och sover så har inget att göra..
Ska sitta här till tolv och inte göra något..får väl sätta på en film..
Jag har ingen aning vad jag ska blogga om längre..
Ska jag börja lägga upp dagens outfit eller något?
Någon som har Förslag?

Kommentarer
Postat av: Josefin Ärlevik

sv: den har varit kanon! din då? :)

2012-07-04 @ 14:11:30
URL: http://josefinarlevik.blogg.se/
Postat av: iddi

börja med dagens outfit ;) och sen kan du ju ha någon frågestund nån gång :) sötis!!

2012-07-04 @ 17:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0