Mys med Martina och Evelina!

Hejjsan.
Nu var det ett tag sedan jag bloggade.
För jag har varit i sälen under jul och så har jag varit mycket med min älskling.
På nyår var jag med Tiim,Martina och pierre.
Vi gjorde inte så mycket titta på film och sånt.
Senare drog vi ut och kolla på raketerna, var sjukt rädd..
För jag hatar verkligen raketer..
Somnade vid 5 så var sjukt trött dagen efter.
Under veckan har jag även skaffat löshår är sjukt nöjd.
Har verkligen velat ha det.
Så blev sjukt glad när Mamma sa att jag skulle få det :D
Idag har jag inte gjort så mycket.
vid fem drog jag till ica med evelina och sen drog vi hem till henne.
Vid 6 tiden kom martina och hämtade oss så drog vi till mig.
Så nu sitter vi här och ska dygna, haha..
Sitter och lyssnar på musik och grejjar på fejjan:)
Hoppas vi lyckas (:

Kommer kanske ett inlägg under natten.
Vi höres puss!
Jag och älsklingen!♥

Och så blev håret.
Sjukt nöjd! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0