-

Hej.
har inte bloggat på länge för att jag har varit med några och haft mycket plugg.
Nu är det ju lov så det kommer väl bli bättre hoppas jag.
I går var jag med Martina och Evelina, as kul.
Haha, va lite galet men aja ;)
På tisdag eller måndag kommer tim till mig.
Blir väl att bara ta det lugnt och sånt.
Och på torsdag drar jag till martina för på fredag drar vi till stockholm :D
Var där förra året också. Skit kul :D
Kommer vara där tills på söndag.
Blir väl att blogga från mobilen då.
Kommer nog bilder.
Nu ligger jag och pratar med tim.
Blir väl att lägga sig tidigt i dag för har inte mått så bra idag.
imorgon blir det att bara ligga i soffan hela dagen och på kvällen blir det att se på Big brother :D
TAGGA :D
hade gött.
P U S S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0