Morgon..

Hejjsan.

Jag har inte bloggat för jag har varit med tim och så har jag inte orkat..
Tycker det inte är så kul och blogga längre, för jag vet inte vad jag ska blogga om, har ju fått förslag med att jag ska lägga upp dagens outfit och så, men det blir inte så många skriv inlägg...
Ni får gärna komentera några förslag :)


iaf, nu ligger jag i min säng och ser på family gay.
Antigen drar jag till torp eller till hamburgsund, har hittat lite som jag vill ha, får se hur det blir.

Tillkvällen kommer Tim hit och då blir det väl att bara ta det lugnt.

På torsdag drar vi till Liseberg, längtar.

Har inte varit där på hela sommaren...

 

Tänkte även kanske ha en frågestund, vad tycker ni?:)

btw ,bilderna jag tänkte lägga upp på vad jag köpt, kommer inte upp här på bloggen..

 

Nu ska jag sova lite.

puss.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0