rubriken som man inte vet vad den ska heta.

Tjaaaaaaaaa! :)

Idag vaknade vi vid 11 av att evelinas bror kom och väckte oss.
Men vi låg i sängen till kl 12.30 för då blev jag hungrig ;)
Så vi drog ner och käka.
Men så sa mamma att det var a-lags match nere vid sjön.
Så vi sprang upp och började göra iordning oss och sen vid gick vi ner.
Missade en halvlek men det gjorde inget.
Dom vann med 7-3, riktigt bra.

Sen drog vi upp till ica och sen hem till evelina.
När vi kom hem till henne började vi städa och sånt.
Så när det var färdigt drog malin hem, jag och evelina satt bara vid datan och softa.
Sen drog vi hem till mig och bara tog det lugnt.
Men hon åkte hem precis.
Så nu sitter jag vid datan och somnar snart.
Ska se på någon film eller något fast kommer somna ändå..

Imorgon drar jag till uddevalla på match , taggar verkligen.
Hoppas det kommer gå bra.
Men det får se imorgon.

kan inte lägga ut bilderna.
För det laggar sönder -.-

men aja.
pusshey!♥




Kommentarer
Postat av: Daniella

Igår var jag på fest hos en kompis :)

Vad händer idag?

2011-09-11 @ 15:20:00
URL: http://daniellaevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0