Tillbaka till skolan!

Nu är jag äntligen tillbaks till skolan.
Har varit helt okej.
Började med sovmorgon.
Satt med pierre och tim i skolan och chillade.
Hände inget speciellt.
Fick engelska läxa , hur jobbigt som helst..

När jag sluta gick jag till bussen där alla andra va.
Våran buss är helt galen, alla bara skriker.. ;)
Gick av vid ica med Evelina och köpte äpple.
Åkte med hennes mamma hem till henne.
Va där en stund sen drog jag hem och käkade och sånt.
Var hemma ungefär en halvtimme, för då drog jag till munkedal och kollade på min träning.
Får ju inte träna pgv att jag har varit sjuk.
När träningen var slut så drog vi och kollade på match när munkedals killarna spelade.
Orkade inte se hela så vi drog upp till pizzan istället.
Va där i en halvtimme typ sen drog vi till konsum och va där en stund , träffade tim och matti där också.
Drog till stationen och väntade på tåget.
Kom hem för en stund sen och ska snart sova.
Är vekligen hur trött som helst.
Men känns sjukt bra att komma tillbaks till skolan.
Ihelgen så kasnke jag ska grejja med designen, Men får se hur det blir.
Fast nu ska jag börja göra iordning mig för att sova.
Så får se om jag bloggar imorgon, hoppas det iallafall.

Pusshey!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0