jag vet jag har inte bloggat ..

Jag har varit så himla trött så jag har inte orkat.

Men i lördags så var jag ju hos adam eftersom han fyllt 15.
Jag,natali,julia och sanna gav kondomer till han.
Massa goa folk var där.
Men alla drog vid tolv för då kom hans föräldrar hem.
Stannade där till 20 över 12 typ för vi vänta på julias mamma.
Sen bestämde jag natali och sanna att dom skulle sova hos mig.
Så vi drog hem och började göra i ordning.
Somnade vid vid 2.
Igår så vaknade vi vid 11 tror jag.
Då gick vi och åt frukost.
Sen drog dom hem vid 12-halv 1 eftersom dom skulle spela match kl 16.
Men jag spelade inte eftersom jag har varit sjuk men åkte och tittade.
Där nere va Tim,Matti,Danne,Manne och oscar.
Men var med alicia första halvlek och andra med dom.
Så hade jag min svareborgströja i går och det står Moter väst och mekonomen på den.
Så började dom kalla mig motor sara och grejjer -.-
men det gick riktigt bra på matchen dom vann med 3-2.
Sen åkte jag hem och plugga lite och gick och sov.
Idag va jag i skolan hände inte så mycket.
Hade läxförhör i hemkunskapen.
Sen ska jag på träning och kanske kärringgympa före.
Men får se hur det blir.
Vi får se hur det blir med att jag bloggar varje dag.
Och ska försöka med dagens outfit och sånt.

Nu ska jag sova en stund tror jag.
Pusshey!♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

kommentera gärna vad du tycker om den nya headern, vilken var finast? då nu? :) klicka på F5 om den nte kommit fram :o

kram!

2011-09-05 @ 19:48:45
URL: http://saandriiwss.blogg.se/
Postat av: Lauritsalma

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2011-11-08 @ 08:21:16
URL: http://lauritsalma.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0