hemma igen..

Kom hem för en stund sedan.
Har duschat och ätit.

På träningen gjorde vi inte så mycket.
Spelade match typ halva och sånt.
När träningen va slut så stannade vi och kolla på när ett annat lag tränade.
Men sen frågade Jag,Sanna och Ida om han kunde köra oss till centrum.
Haha gud vad jag skratta.
Först så låste vi typ in oss i bilen och staffan hade lagt sina bilnycklar i bagaget.
Och sen hittade  vi en skiva med Hannah Montana.
Så körde vi runt i Munkedal, sen in till ICA och sen släppte han av oss vid lilla foss för mamma var där.
Snart ska jag sova tror jag är så sjukt trött..
Imorgon i skolan så ska vi åka till uddevalla och se på teater med 7c och 8d.
Sen stannar jag med tjejerna så drar vi till torp tror jag.

och idag har martina åkt till gjendebu kommer sakna henne jätte mycket..
Men vi hööörs.
Pusshey!♥

Kommentarer
Postat av: Vendela <33

Tack dsm :D hur mår du?

2011-09-09 @ 07:18:40
URL: http://vendelaaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0