Helgen

Var ju på träningsläger i helgen,grymt kul.

På lördagen kom vi dit vid 17 tiden.
Gick in med grejjerna där vi sov och sen drog jag,Ida,Natali,Julia och Sanna upp till centrum.
Sen tillbaks så började vi träna vid 18.
Tränade i ca 60 min.
Sen på kvällen åt vi tacos,såg vi på film och chilla.
Vid tolv drog jag,Natali,Ida,Julia,Sanna ut och chillade.
Utanför mif var ambulansen där , hade hänt lite grejjer.
Vid halv ett kom tim och matti.
Så jag var med tim och matti med dom andra.
Vid ett drog vi in och såg på ännu en film,såg på taken.
Grymt bra film.
Somnade vid halv 4..

Vaknade vid 9 för då var det några vakna och staffan hade kommit in till oss.
Gick på centrum och sen tilbaka.
Sen träna och packa.
vid två började munkedals dam-lag spela.
Matti och tim kom vid tre och va med oss igen.
Drog hem vid 4...

Så nu har jag bloggat om det ;)

Idag har jag varit på konfa.
Man fick ett par goa skratt.
Är verkligen nöjd med min grupp.
När jag kom hem vid halv 6 så började jag plugga och nu ska jag dra och titta på idol.

Imorgon har jag sista lektionen för veckan.
har studiedag imorgon och konfa läger på fredag.
Efter skolan drar jag till älsklingen♥
Så får se om jag bloggar.

Pusshey!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0