gårdagen (y'

Tjaaaaaaaaaa.

Igår var ju Tim hos mig.
Men det blev ju inte som man tänkt sig.
Han fyllde även igår.
Men när jag mötte han vid tåget var även Matti,Danne,Manne och Natali där.
Vi drog till ica, men jag och tim var tvunga att gå före.
Sen drog vi hem till mig.
Efter typ 20 min tittar jag ut så ser jag Matti,Danne,Manne,Natali,Sanna och Ida gå utanför.
Dom gick ju självklart in till mig , dom hade köpt kladdkaka som dom hade ljus på och massa cola till han.
Så kom dom in till mitt rum och sjöng, gulligt ;)
Jag visste inte alls att dom skulle komma.
Men dom hade ringt Mamma och sagt som det var dagen innan.
Så var lite så där små sur på henne ;)
Var helt kaoz..
Såg på film och bara cpa ;)
Dom drog vid halv 5.
Så jag och Tim var hemma och bara chilla och myste.
Och alla drog hem vid halv 8.
Jag,Natali och Sanna drog upp till ica, träffade Rasmus där.
Så vi drog hem till han och såg på film med Kim,Joel,Mattias och jakob.
Men vi drog hem vid 9-10 typ.
Såg på film hemma hos mig.
Dom dog hem vid 11-12 typ.

Idag vid 1 drog vi ner och kolla på a-lags matchen.
Dom förlora med 3-1 tror jag.
Drog hem och käka och sen till munkedal för att spela match själv.
Förlorade med 4-2..
Nu ska jag se på andra avenyn :D
pusshey!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0