..

Tjaaaaaaa.
Just nu ligger jag i min säng med Martina.
Hon ska sova här tills på söndag:
På söndag drar vi till torp och ska små shoppa.

Imorgon kommer ligan från Munkedal.
Dom kommer vara här hela dagen tror jag.
Ska möta Tim,Danne och Manne vid halv 2 :)
Idag har jag varit i skolan.
Sjukt segt , men hade brandövning.
När jag kom hem så kom natali,sanna och julia och käkade tacos,så sjukt gott!
Vid 5 drog sanna hem och vi andra gick till ica.
Där var Emelie och Sandra , dom väntade på kim.
Sen drog vi ner till sjön , dit kom adam o , rasmus, matte och joel.
gjorde inte så mycket.
Vid sju drog jag hem och mötte martina.
Drog tillbaka och sen gick vi bara runt.
Nu ska jag snart sova , vi höres i morgon.
puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0