drar tillbaka till munkedal.

Eftersom jag inte bloggade igår så får jag väl skriva om det nu.
Drog till skolan vid halv 8 även om vi hade sovmorgon.
Gick bara runt i skolan och chilla.
hände inget speciellt.
Kom hem vid halv 4.
Då käkade jag och byta kläder och sånt.
Sen drog jag till Munkedal vid 17 med Natali , Sanna och ida.
Där kollade vi på när älsklingen spelade match.
Dom vann med 5-4 tror jag.
gick till tåget vid 20.00 när det gic tio i 21.
hur jobbigt som helst, fast vi hade verkligen skit kul.
Haha träffade några också ;)
Va hemma vid kvart över nio.
Pluggade, sen såg jag på film och sen sov jag.

Idag i skolan hände inte så mycket.
Hade sovmorgon idag också.
Har verkligen varit hur trött som helst idag.
Somnade nästan på matten ;)
Nu ska jag snart dra på träning.
Stannar ev. i munkedal.
Men nu måste jag packa och byta om.
Pusshey!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0