?

Igår skulle jag egentligen blogga men glömde det.

Men iallafall.
Såg ju på paranormal activity.
Tittade faktist på hela :D
Den var as äcklig , tycker jag.
När filmen var slut ropar mamma att det är folk på utsidan.
Haha, det var typ 8 stycken.
Men det var bara 5 st som kom in för dom andra ville inte.
Så ah , mamma hade gjort tacos.
och då börja ju några äta, hur pinsamt som helst..
Vid kvart över sju drog alla.
Jag och Martina drog till stationen för Tim,Matti och Danne skulle hem :(
Sen drog vi hem och käka och sedan duscha vi.
Somnade vid 11 ;)

idag:

Vaknade vid halv sju.
Vi var verkligen hur pigga som helst.
Gjorde iordning oss och typ cpa ;)
Drog till bussen vid halv 8.
Iskolan har jag bara chillat.
kom hem vid halv 4.
Käkade och sov lite.
Har pluggat lite och sånt. :)


Som ni kasnke har märkt så har jag äntligen fått en design.
tack rossana , det blev jätte bra.
Ska bara fixa lite nya bilder så jag kan få en annan header ;)

Men nu ska jag fortsätta med att plugga och sånt.
Pusshey!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0