blablabla :D

hejjsan.

Just nu sitter jag vid datan och lyssnar på musik och har precis duschat.
Martina är i duschen nu så jag väntar på att hon ska bli klar så vi kan börja plugga :)

Vid fyra kommer natali och sanna så ska vi ha en liten tjejkväll.
Sen vid halv åtta typ kommer tim,danne,matti och pierre hit.
Så ska vi se på film och sånt.

Igår var tim och pierrre här.
Såg på paranormal activity 2.
HUr äcklig som helst så jag vågade typ inte se :/
Vid 9 drog tim hem :(
Så vi andra va ute och träffade typ as många vid ica ungefär.
Somnade vid tolv typ.

Men nu ska jag dra så får se om jag bloggar mer sen :)

puss :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

sv: nördar den jag med faktiskt:)

har hög bas i några högtalare. så jävla gött!

2011-10-08 @ 13:10:38
URL: http://saandriiwss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0