och dessa rubriker som man inte kan komma på :o?

hej.



Idag har jag inte gjort så mycket,har kommit tillbaks till skolan.
Sjukt tråkigt men ändå kul att träffa alla igen.
Hade ju utvecklingssamtal idag gick jätte bra.
När jag kom hem gick jag och sov.
Vid halv sju drog jag på gympa.
Jag hade ju det där lila sprayet i håret i lördags och det går inte bort.
Är helt rosa i håret, hoppas det försvinner fort...
För det är sjukt pinsamt att gå med rosa hår :o
Aja , nu blir det att plugga lite och sms:a med älsklingen!♥

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: malin

Nu är äntligen dagens blogg vinnaren dragen! Ber om ursäkt att det tagit så lång tid men bättre sent än aldrig! ;) var gärna med igen och kolla om det var just du som vann :)

DIREKTLÄNK - http://mallansundqvist.blogg.se/2011/november/dagens-blogg-vinnare-ny-tavling-veckans-bl-1.html#comment

Har börjat med Veckans Blogg istället med samma regler som gäller!

kram

2011-11-08 @ 17:12:24
URL: http://mallansundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0