hur trött som heeelst.

Idag drog jag och Martina till fotbollsplanen vid 11 och kollade på Svarteborg-Smögen.
Tror det blev 2-2.
Där träffade vi Tim,Matti,Danne och Evelina.
När matchen va slut gick jag och Tim hem till mig och martina drog till Evelina.
Låg bara och myste och grejjade med datan.
Följde han till tåget vid 19:15.

När jag kom hem igen så åt jag mat som Martina och Evelina hade gjort.
Just nu sitter jag i min säng och snackar med folk på fb.
Martina och Evelina sitter i soffan och kollar på film med Mamma och hennes kompis.
Jag har jätte ont i halsen och känner mig inte alls bra.

Imorgon blir det kanske att dra till torp får se hur det blir.

pusshey!♥

hihi,va bara tvungen att slänga in en bild på sötnosen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0