grymt!

idag var jag ju och tittade på match, 4-2 till svarteborg, grymt bra.
Drog hem efter matchen för jag skulle passa min bror.
Men orkade inte göra det själv så jag ringde evelina.
Så hon kom hit så satt vi vid datorn och chilla.
Sen ringde natali och fråga om vi skulle med ut med hon,ida och cornelia.
Men dom kom hit istället fast Cornelia kom inte.
Då började vi ta kort.
Blev inga bra bilder på mig.
Imorgon blir det att stå upp kl 9..
Vid 10 drar jag och sanna ner till fotbollsplanen och ska se på fotboll..
Sen vid 14.00 så kommer tim till mig (a'

Vid fyra så ska laget samlas för vi har match kl sex typ.

pusshey!♥



Jätte fiiin bild , verkligen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0