31/8

Förut var jag ju på vårdcentralen och tog halsprov.
Hade inte halsfluss som tur va.
Eftersom jag hade haft feber så ville dom ta blodprov.
Men jag fick sån panik så jag klarade det inte.
Så om jag inte är frisk innan måndag så får jag åka dit igen.

Just nu känner jag mig faktist pigg.
Så får se ikväll och imorgon hur jag mår, så får vi se om jag åker till skolan.
Har sovmorgon också.
men åker nog den vanliga bussen,för ska träffa tim.
Nu sitter jag och kollar jag på tv med pappa.
Inte för jag fattar vad det handlar om men..
Fast nu måste jag göra något är så sjukt uttråkad av att sitta still som jag har gjort några dagar nu.

Pusshey!♥
Jag och simon för 10 år sedan.♥

Kommentarer
Postat av: Rumah Dijual

Thanks for spending the time to discuss this, I feel strongly about it and love reading more on this topic.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0