-

heeeeeeeeey!

Igår va jag på torp med Natali,Sanna,Evelina och Martina.
Blev inte så mycket två par midjebyxor.
När vi satt på bussen dit så undrar man vad dom som va på bussen tyckte om oss.
Satt och lyssna på samma låt hela vägen.
När vi skulle åka hem tog vi tåget hem så hade natali väldens finaste sms-signal.
Så alla satt typ och tittade och på oss..
Jag, martina och evelina gick av i munkedal och gick till martina.
När vi kom hem började vi dunka vi musik tills kicki kom hem.
Sen så käkade vi och jag drog ut en sväng, hihi..
När jag kom hem så såg vi på film som jag somnade till.
Idag vaknade jag halv 11 och då väckte jag så klart dom andra.
Sen blev det att fota lite och sen dra till träning.
När jag kom hem slängde jag mig in i duschen och packade och chillade hos martina.
Vid kl 9 kom evelinas pappa och hämtade oss.
Men nu är jag hemma och ska snart se på någon film.
Imorgon åker jag och natali till munkedal och ska va med några.

Puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0